Kasvattajan maksama uusi jäsen

Kasvattaja voi maksaa uuden pennunostajan rotujärjestön jäseneksi maksamalla puolet normaalista vuosijäsenen maksusta. Jäsenyydestä täytyy ilmoittaa puolen vuoden sisällä pentueen syntymästä ja liittämiseen täytyy olla pennunostajan hyväksyntä. Liittymismaksua ei häneltä peritä. Hallituksen hyväksyttyä uuden jäsenen, jatkuu jäsenyys automaattisesti normaalihintaisena vuosijäsenenä ensimmäisen vuoden jälkeen. Tämä koskee vain ensimmäisen kerran rotujärjestöön liittyviä ja yhtä henkilöä per pentu. Kasvattajan tulee olla Suomen Samojedinkoirayhdistys ry:n jäsen. Jos kasvattajan liittämä jäsen ei halua ensimmäisen vuoden jälkeen jatkaa jäsenyyttään, pyydämme ilmoittamaan siitä jäsensihteerille.

Ohjeet kasvattajalle:

Voit ilmoittaa uusia pennunomistajia Suomen Samojedinkoirayhdistys ry:n jäseneksi alla olevalla lomakkeella enintään viisi (5) uutta jäsentä kerrallaan. Jos liitettäviä on enemmän, voit täyttää uuden lomakkeen. Huomaathan tällöin tarkistaa, että olet saanut kummastakin lähetyskerrasta kuittauksen sähköpostiisi. Olethan muistanut kysyä pennunostajalta hyväksynnän jäseneksi liittämiseen? Jäsenmaksulasku, jolla voit maksaa kaikki uudet jäsenet yhdellä kertaa, lähetetään sähköpostitse noin kahden viikon kuluessa ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Lisätietoja saat jäsensihteeriltä: jasensihteeri (a) samy.fi

Kasvattajan tiedot

Uusiksi jäseniksi liitettävien tiedot

1. uusi jäsen